TRX Mellnyomás Egy Lábon

TRX mellnyomás egy lábon, egy hatékony gyakorlat a felsőtest nyomóizmainak fejlesztésére. Illetve, mivel a test egy kevésbé stabil állapotban van, ezért fejleszti a törzs mobilitását és stabilitását. A helyes végrehajtáshoz szükséges az egyenes testtartás egy lábon.

Szint: közép

Végrehajtás:

  • A felfüggesztéshez képest háttal állva ragadd meg a markolatokat. Nyújtsd ki a karjaidat vállszélességben. A lábfejek egymás mellet vannak és tartsd a tested egyenesen.
  • Hajolj előre és lépj hátra, majd emeld fel az egyik lábadat 20-30 cm-re a talajról.
  • Hajlítsd be a könyöködet és engedd a mellkasodat a TRX markolatok közzé hasonlóan, mint a fekvőtámasz esetében.
  • Nyomd vissza magad egészen addig, míg a karjaid kiegyenesednek.

Mire figyelj oda:

  • Egyenes a test a végrehajtás során.
  • A hasizom meglegyen feszítve.
  • Lassan és kontrolláltan engedd magad le.
  • Ha nem megy a helyes kivitelezés egy lábbal, akkor csináld a hagyományos TRX mellnyomást inkább.